Gjelleråsen klubbhus

Utleie NIL-huset Fine lokaler med plass til mange. Henvendelse angående utleie av NIL-huset: Telefontid mellom 09:00 og 14:00 hverdager, tlf. 63 79 00 20 Velkommen til Tranehuset Sportsklubben Trane sitt hus ligger på Slettebakken i Bergen, i Vilhelm Bjerknes 30. Nær beliggenhet til Bybanen, alternativt 10 minutter med buss fra Bergen sentrum

Kontaktinfo, aktivitetsinfo og informasjon om Gjelleråsen. Kontaktinfo, aktivitetsinfo og informasjon om Gjelleråsen. Hopp til innhold. Fotball.no - Norges Fotballforbund. Show search. Søk her: Søk etter klubber, personer, artikler m.m. Dine favoritter. Dine favoritter. Her kan du lagre dine favorittsider Toten Utsatt Gjelleråsen › 09.05.2020 16.00 Gjelleråsen Utsatt Kongsvinger 2 › 04.05.2020 18.30 Elverum Utsatt Gjelleråsen › 25.04.2020 16.00 Gjelleråsen Utsatt Brumunddal › 18.04.2020 14.0

Utleie NIL-huset Nittedal I

Gjelleråsen IF, Slattum, Norway. 1 k liker dette. Vi er ett fleridrettslag i søndre Nittedal. Motto er Klubben med mangfold Nettside http://gif.idrett.n Gjelleråsen IF Fotball has 871 members. En side om Gjelleråsen Fotball, hvor fotballfamilien samles rundt klubbens aktiviteter :- Herrer Elite Spillerstall (per. 01.06.20): Treningstider 2019-20: Mandager kl. 20.00 - 21.00 (Hakadalshallen Velkommen til Gjelleråsen IF sin nettbutikk. Her finner du alle produktene i klubbkolleksjonen og andre tekstiler og utstyr som kan være nyttig i treningen. Husk å alltid bruke rabattkoden som gir deg 20% på alle produkter i hele nettbutikken. Gjelder ikke allerede rabatterte produkter. Du sparer penger og støtter samtidig klubben Sakspapirer til årsmøtet 11 juni, 19.00 Kløfta klubbhus. Hei Alle sammen, Her ligger sakspapirer og agenda til årsmøtet. Minner om at grunnet [] Les mer. Bakkedalen er med i kåring av årets idrettsanlegg 2020! Hei alle sammen, Hjemmebanen vår er en av 5 finalister til årets idrettsanlegg 2020

Tranehuset - Om huse

1. Velkommen til Gjelleråsen Borettslags hjemmesider. Siste oppdatering: 20.05.20.
  2. Om rommene Det er to saler i Gjerpenhuset: en stor festsal med plass til cirka 80 personer en lite
  3. Gjelleråsen IF, Slattum, Norway. 1K likes. Vi er ett fleridrettslag i søndre Nittedal. Motto er Klubben med mangfold Nettside http://gif.idrett.n
  4. NIL-Sommercamp 2020 ble dessverre avlyst pga COVID-19, men Nittedal IL har nå gleden av å tilby fotball, tennis og friidrettsskole Les me
  5. Se mer av Gjelleråsen IF på Facebook. Logg inn. elle
  6. Klubbhuset til Oslo golfklubb ligger fint i terrenget. Vinterstid er det flott å starte skiturer fra golfbanen og videre ned på Bogstadvannet. Her trengs det ikke mye sne for at skiene kan tas i bruk. Området er også flott for akeglade barn (og voksne!)
  7. Asker Entreprenør - bygger i øst og vest Asker Entreprenør er Ø.M. Fjelds datterselskap med hovedkontor på Hvalstad i Asker, og regionkontorer i Nittedal, Follo/Østfold og på Ringerike. Oppland, Akershus, Oslo, Buskerud, Vestfold, Ringerike og Østfold er selskapets geografiske nedslagsfelt. Asker Entreprenør har 140 ansatte fordelt på 80 funksjonærer og 60 fagarbeidere i betong.

Velkommen til Slemmestad IF sin nettbutikk. P.g.a Corona viruset vil klubbshop ikke bli gjenomført. Vi sender alle bestillinger til Mats, og dere kan hente på hans kontor: Leder av hele Slemmestad IF Mats Angefuhr MOBIL: 991 08 129 Vi sender en gang i uken for nye bestillinger. Vi tømmer lageret for utgående modeller! Se under fliken Salg Gjelleråsen IF 0233040107 Li Idrettsanlegg Hovedbane kunstgress 894 092 892 187 NITTEDAL AKERSHUS Gjelleråsen IF 0233040119 Li idrettsanlegg - klubbhus 489 144 488 102 NITTEDAL AKERSHUS Hakadal IL 0233004204 Kirkeby skole - kunstgressløkke 144 421 144 113 NITTEDAL AKERSHU

Klubbhus; Fotball. Klubbhåndbok ; Styre / kontakter; Sportsplan; Finn ditt lag; Treningstider; Lagleders hjørne; Om HIL Fotball; Viktig informasjon; Treningsavgifter; HILs kamper idag; Årsmøter; Vi ønsker å hjelpe våre venner i Gjelleråsen Idrettsforening å profilere deres svømmekurs GJELLERÅSEN BORETTSLAG - ORDINÆR GENERALFORSAMLING PROTOKOLL ll.mars 2020 1<1. 18.00 SSK Klubbhus, Skjetten TIL BEHANDLING FORELÅ: 1. KONSTITUERING 2. V alg av ordstyrer Som ordstyrer ble valgt: Terje Ferstad b) Opptak av navnefortegnelse og godkjenning av fullmakter. Stemmeberettioede var til stede: 25 Godkjente fullmakter:

Gjelleråsen - Hjem - Norges Fotballforbun

Gjelleråsen Menn Senior 1 - Hjem - Norges Fotballforbun

Det er historie i veggene på FILs klubbhus. Nå er det også historie PÅ veggene. De kreative og driftige damene Petra Engenes og Britt Lisa Hanssen har sammen med flere gode hjelpere på klubbhuset i månedsvis holdt på med et prosjekt for å få rammet inn historiske glimt fra klubbens 95-årige eksistens Verifisert : Resultatet er ikke verifisert Divisjon: Futsal Gutter 11 år avd. 03: Runde: 16. rund

Gjelleråsen IF ble i likhet med Østsiden stiftet i 1935. Laget vant sin avdeling i 4. divisjon i 2016, men rykket ikke opp pga den nye serieordningen. Gjelleråsen gjentok bedriften i 2017 og var dermed klar for 3. divisjon i 2018. I første serierunde tok laget den lange turen til Bjørnevatn ved Kirkenes og vant 2-0 Verifisert : Resultatet er ikke verifisert Divisjon: Futsal Gutter 11 år avd. 03: Runde: 17. rund

Fossum IF har et flott klubbhus og et mini-stadion anlegg. Herfra går løyper og stier videre inn i Bærumsmark Det er nå nesten 500 som støtter Hønefoss BK gjennom Grasrotandelen fra Norsk Tipping Areal for klubbhus blir regulert større enn dagens bruk, for å sikre at Gjelleråsen IF kan utvikle klubbhuset i tråd med sine ønsker og behov. Parkering Parkering er til tider problematisk på Li. Det kan være parallelle aktiviteter so Gjelleråsen best når det gjaldt. A-lag menn. lørdag 14. september 2019. FIL snublet på fredag den 13. A-lag menn. mandag 09. september 2019. Solid 5-0 seier mot Ull/Kisa 2. Historie i og på veggene på FILs klubbhus. Om klubben. tirsdag 26. september 2017. Karantene og i faresonen før den 23. serierunden i PostNord-ligaen 2017. A-lag. 6867 Li idrettsanlegg - klubbhus 1 GJELLERÅSEN IDRETTSFORENING 2 660 766 886 000 31559 Varingskollen 2 VARINGSKOLLEN ALPINSENTER AS 5 015 666 1 672 000 64696 Varingskollen alpinsenter - Trollparken 3 VARINGSKOLLEN ALPINSENTER AS 3 430 672 1 000 000 63165 Varingkollen Skiarena /lysløype 4 HAKADAL IDRETTSLAG 1 611 910 537 00

Old Boys avd A: Haugerud - Gjelleråsen 4-6. Oldboysa stilte litt redusert i dag. Vi manglet bl.a Solberg, vår faste keeper Lasse, Rune Hovi og et par til. Vi ledet 2-0, men kun åtte utespillere ble litt for lite mot slutten, og Gjelleråsen dro seieren i land med sifrene 4-6 Her er det reist et flott klubbhus som samler alle klubbens tilhengere. Legenden Fritz Hansen. I 1966 spilte Strømsgodset i 2. divisjon, og dette ble et nytt jubelår for Einar Larsen og Fritz Hansens unge gutter. Trener Dag Vidar Kristoffersen hadde hentet inn spillerne Lasse Olsen - lynrask ving fra Gjelleråsen og Rune Hagen. Kamper og resultater for i 2020. Klubbhus: Dr. Dedichens vei 23 Postadresse: Pb. 44 Haugerud, 0616 Oslo. E-post: daglig@haugerudif.no Telefon: Se Kontakt oss og de ulike gruppen Gjelleråsen IF Utvidelse klubbhus Prosjektering + spillemidler Ferdig Hakadal IL Ball og isbane Prosjektering + spillemidler Ferdig Hakadal IL / SNJMK BOMFHHCBMMnBUF Prosjektering + spillemidler Ferdig Nittedal IL Klubbhus Rådgivning Under arbeid Kolbotn II Kunstgressanlegg. Vassbon

Gjelleråsen IF - Startside Faceboo

Gjelleråsen IF Fotball Public Group Faceboo

Herrer Elite - Gjelleråsen IF - Inneband

Gjelleråsen IF Clubassist - I klubben for klubbe

Velkommen til Generalforsamling, tirsdag den 28.02.2017 kl:18:00 i Sportklubbens klubbhus på Lusetjerndalen. Her er sakspapirer som man kan lese igjennom før møte.SakslisteSaksliste til årlig møte i Holmlia SK Innebandy 28.februar 2017.pdfÅrsberetning Årsberetning HSK Innebandy 2016.pdfRegnskap2016_ Les me Verifisert : Resultatet er verifisert Divisjon: Menn 55 år: Runde: 5. runde: Hashtag: #KE12372

0822001106-Kjapps sportspl. klubbhus: 492 000: 0826005102-Gausta skytebane: 197 000: 0827003002-Bergtun Stadion klubbhus: 100 000: 0829000105-Kviteseid Stadion Fleirbrukshall: 2 000 000: 0830004901-Turkart frå Kyrkjebygdheia til Gautefal: 144 000: 0831000316-Fyresdal idrettslag fotball klubbhus/ki: 331 000: 0834000604-Raulandhuset. Idrettshall. Det holdes klubbdommer kurs på Årnes klubbhus nå på lørdag 26. april. Start kl. 10.00 - og ferdig ca. kl. 15.00 Klubbdommerne bør fylle 13 år i år. Du får dømme 5er og 7er kamper for egen klubb, Haga, Hvam eller Raumnes & Årnes. Påmelding: Per Eggum tlf. 63 90 17 71 eller 924 35 266 per.eggum@dnb.no. Innen onsdag 23. april Grane Arendal Fotball G14 Videre avansement i Adidas Cup! Nå venter enten HamKam eller Gjelleråsen i kvartfinalen! Treningsmulighetene uke 25: Mandag 17.juni: Trening 18:30-20:00 på Skytebanen. Tirsdag 18.juni: Videogjennomgang av [ HALSNØY IDRETTSLAG Klubbhus - innredning loft 275 000 HELLANESET VEL Oppgradering av ballbinge 25 000 HERNAR VEL Vindu mot havet 26 000 . GJELLERÅSEN IDRETTSFORENING Jentesatsningsprosjekt i Nittedal 77 500 GJERDRUM IDRETTSLAG Ny familietrase, Gjerdrum alpint 255 00 Oppmøte Liabakken Onsdag 25. september kl 18.00. Alpingruppen ønsker også i år velkommen til Bentzen grand prix. Alle typer sykkel kan brukes. Starten går i bunnen av Gjelleråsen (på Hellerud-siden, ved gatekjøkkenet) og vi regner med å starte kl 18.20. Racet er for alle klasser fra gruppe 1 og oppover. Det pleier også å still

Kløfta I

Gjelleråsen Nord: HL-relevant trening: H16, D16/H15, D15, D14/H14 og D/H14-16C. O-intervaller: A1-A2, A3-A4, A5-A6 og B1-B2. Det er satt ut rørposter (store og små). Det blir satt ut postskjermer 1. helgen i juni. Parkering: Lahaugmoen avmerket på kartet, den ene ved rundkjøringen er avgiftsbelagt. Livelox løyper og Livelox o-interv. Uke. Freidig klubbhus: Sigurd Jorsalfarsvei 31 Kontortid: Mandag til torsdag 09 - 15. Fredag 09 - 12. slo til slutt Gjelleråsen 6-3 og var MESTERE I TIGERS CUP 2015! Det var en fantastisk tur med en fantastisk gjeng med gutter som har holdt sammen og vært dedikerte i mange år A-laget reiste mandag kveld til Gjelleråsen og nok en vanskelig bortekamp. På motsatt halvdel ventet Gjelleråsen2, som også lå på andreplass før denne kampen. 05.05.201

J13 startet dagen ned å rundspille Gjelleråsen i 1/16-finalen. Herlig innsats og spill av jentene. I 1/8-finalen ble skotske Dundee United for sterke. G14 leverte varene og vant sin 1/32-finale mot Nest-Sotra. I morgen møter de navnebroren Sotra i 1/16-finalen Det er den totale summen bedrifter og privat-personer har gitt til flodbølge-ofrene i sørøstasia. Den hele og fulle giverlista finner du i saken

Gjelleråsen borettsla

Gutter 16 - Sesongen 2013 Den 12 oktober ble det klart at Team Nes G16-1 ble kretsmestre etter å ha slått Gjelleråsen 3-1 på Årnes Stadion. Klubbdommerkurs på lørdag 26/4 - Årnes klubbhus. Posted by Jan on april 22, 2014 Gutter 01, Gutter 12 test, Gutter 16,. Løypemaskinen er stasjonert på Nittedal IL's klubbhus og kjøres av Nittedal IL på oppdrag fra Skiforeningen. Preparering starter herfra i retning Ørfiske. Lysløypa i Nittedal prepareres normalt hver dag så lenge det er skiføre. I tillegg preppes løypene rundt Varingskollen av alpinanlegget i samarbeid med Hakadal IL

Utleie Gjerpenhuset - Gjerpen I

BUSS: 301 over Gjelleråsen mot Nittedal. Gå av på Markerud. Første vei opp til venstre hvor banen ligger helt på toppen. BIL: Trondheimsvn over Gjelleråsen og til venstre mot Nittedal. Deretter som over. Garderober: Ingen, men GIF`s klubbhus kan benyttes (ca 1 km avstand). Banedekke: Grus. Snarøya: BUSS: 31 Snarøya til Langoddvn Riksvei 4 mot Nittedal/Gjøvik over Gjelleråsen. Kjør rett frem på RV 4 forbi Hagan senteret, etter ca 500m avkjøring til høyre mot Slattum. Kjør helt ned i bunnen av bakkene, ta til høyre to ganger og du kjører da forbi Gjelleråsen IL sitt klubbhus. Li hallen ligger da like bak klubbhuset. Lørenhallen: Adresse: Spireaveien 1, 0508 Osl

Gjelleråsen IF - Home Faceboo

6.-8.november gjentar NJFF-Akershus fjorårets suksess; elgjaktkurs for jenter/kvinner i Nord-Odal! Spre ordet! Informasjonsmøte om jakten er onsdag 18. oktober kl 19, i NJFF Akershus sine lokaler i Industriveien 8 på Skytta ved Gjelleråsen.Kan du ikke komme på møtet, men vil bli med på jakt De kom fra en sterk borteseier mot serietreer Gjelleråsen med 9-5, skriver klubben på sine nettsider. Ingen lag i Norge har klart å stjele ett eneste poeng fra dobbeltmesterne fra i fjor så langt og det ville kanskje vært i overkant mye forlangt om NOR 92 skulle være det første laget som gikk beseirende ut av et oppgjør med «Bulldoggene» Anlegg og klubbhus; Veibeskrivelse; Politiattester; Prosjekter. Ny Idrettspark på Årnes? Logg inn; Bli medlem; Søk. Søkeskjema. Søk i dette nettstedet . Hovedsponsorer. Klubbartikler. Se tilbud klikk bildet. Klikk bildet for å bestille. Dommeroppsett Gjelleråsen Bl. Baner og klubbhus. Banefordeling og treningstider; Booking av klubbhuset; Mer. Klubb- og kontaktinformasjon; Visjon - Mål - Verdier; Klubbhåndbok; Organisasjonskart; Rollebeskrivelser; Dommersider; Styret 2020; Rekrutteringsplan 2018-2022; Retningslinjer Frigg Oslo FK; Dokumentarkiv; Bli medlem; Sliter du med å betale? Frigg cup; Friggs.

Fotball Nittedal I

Gjelleråsen idrettsforening - Skigruppa 50 000 utbedring av løypetras é Asker Skafså motorsportklubb 500 000 Bygging av klubbhus med verksted, klubbrom, undervisningsrom og kjøkken Høgås Velforening 500 000 apparater til aktivitetsløype og til montering av diss Ny A-lagstrener og støtteapparat ble presentert for spillerne i dag kl. 19.00 i Ottestad IL's Klubbhus. Planer, målsetning og tilnærming fra det nye teamet for våre seniorer lover godt for herrefotballen på både kort og lang sikt og forener styret og sportslig ledelses ambisjoner om en etablert og s Les me

Grane Arendal Fotball G14 Videre avansement i Adidas Cup! Nå venter enten HamKam eller Gjelleråsen i kvartfinalen! Treningsmulighetene uke 25: Mandag 17.juni: Trening 18:30-20:00 på Skytebanen Gjelleråsen - Sandnes Slevik - Tunet Kampene spilles best av fem kamper og det best plasserte laget i seriespillet starter hjemme. Første kamp for NOR 92 blir borte i Rommenhallen torsdag 7. mars kl. 20.00, mens første hjemmekamp blir mandag 11. mars kl. 19.00 i Mjøndalshallen Lag 1: Spilte kl 18:00 mot Gjelleråsen og fikk det veldig tøft. De fikk oppforbakke og motvind i første omgang. I tillegg var et hardkjempene og godt Gjelleråsen ordentlig på hugget og kampen var så å si avgjort til pause da det stod 0-5 222 tilskuere var vitne til at Sveiva-herrene kontrollerte inn en 8-5 seier i nabooppgjøret mot Gjelleråsen. En aldri så liten tankevekker Sveiva-herrene fløy ut av startblokka og ledet 3-0 etter 3 minutter, men derfra og ut ble det jevnere enn man hadde håpet på

Gjelleråsen IF - Med hjerte for Nittedal Faceboo

P R O T O K O L L fra ordinær generalforsamling i Landskronaveien Borettslaget avholdt 15.mars 2016 Kl. 18:00, Sted; Festsalen SSK Klubbhus, Nordens vei 21, 2013 Skjetten Rulleski og Mundal. Publisert 11. november 2011 i J/G 99-00. Og da var det duket for et av høstens høydepunkt, nemlig rulleskitrening med Steinar Mundal for G/J 15-16. Høstmørke, Konnerud, fokus, svette og høy stemning

Haga er et av Norges største golfanlegg med 27 hull og et moderne klubbhus. Banen ligger i et pent og lett terreng, Aas Gaard Golfpark ligger i Hakadal i Nittedal kommune 10-15 min nord for Gjelleråsen. Banen er en del av den ærverdige storgården Aas, og grenser opp mot Romeriksåsene Opp over Gjelleråsen delvis syklet vi å spille igjen 07:12 LO-topp krever Tangens avgang 06:43 Holmenkollen Skifestival vil ha 16,5 millioner coronakroner 06:31 Klubbhus på Høybråten i Oslo totalskadd i brann 06:30 Ekstrabevilgning på 200 millioner til vedlikehold av jernbanen 06:30 Nordmenn bak såpedugnad for fattige pakistanere 06. Inne på kontoret på Groruds sparsommelige, men funksjonelle klubbhus, forteller styreleder Pedersen at de synes straffen er urimelig. Pedersen, med mange års fartstid i Oslo-idretten etter han han ankom byen i 1971 som innflytter fra Larvik, er pensjonist og bruker så og si all sin tid på Grorud-fotballen Siste kampen mot Gjelleråsen IF endte med seier til motstanderne og G14 -3 er da også videre til B-sluttspillet hvor Volda TI FB står på andre bane halvdel i en 1/32 dels finale. Gutter 12 har med seg 2 lag til Dana Cup i år

Skiforeningen - bildearkivet: Klubbhuset på Bogsta

Denne helga startar årets Norway Cup, der Hasundgot har lag med. Det er lenge sidan Hasundgot IL har vore å sjå på den største barnefotballturneringa i verda, men i 2019 er vi tilbake i aksjon på Ekebergsletta og dei andre nærliggande banene. I år er det fire Hasundgot-lag som skal kjempe om cupgull den komand Fossum`s jenter 13 deltar for første gang på Norway cup og i de innledende kampene var nok nerver og ukjente forhold en årsak til at det ble tap i de innledende kampene. 1-3 mot Gjelleråsen, 1-2 mot Sagene og 1-2 mot Havdur. I den siste kampen viste jentene at cupformen var på gang og tapet mot puljevinneren var av det uheldige slaget Portal for Nittedal, Hakadal, Åneby, Slattum. Kjul, Mo, Gjelleråsen, Skytta, Holum Skog, Tøyenåsen, Tøyenhaugen, Bliksrud, Varingskollen og Bjønndalen. Finn. Tips en du kjenner. Mottagers e-post . Din e-post . Melding. Avbry

Utleie av klubbhus; Arkiv. Søk! Det spirer på Varpe! Les om oppstarten av lekegruppa her NFF Akershus), Øystein Nygård - Nittedal, Leif Brandeggen - Gjelleråsen, Hanne Hanken og Andreas Juell - Hakadal, Terje Ryen Varpe, Gro Langdalen (Kretsleder, NFF Akershus) og Jane Hellstrand, Nittedal. Les mer Lørdag 21. april 2018. NMCU Oslo og Akershus gjennomførte den årlige «Se oss»-aksjonen denne lørdagen. Fra vår klubb møtte det bare to, mens to representanter for nystartede «Railriders MC» også møtte opp og ble med på turen inn til Oslo og NAF MC sitt klubbhus i Brynsveien 4 Årsmøtet holdes mandag 9. mars kl. 19 i Ullerns IFs nye klubbhus på Ullernbanen (3. etg).Dagsorden1. Godkjenning av innkalling og møtedeltakere, valg av ordstyrer og referent, valg av to personer til å underskrive protokollen2. Årsberetning3. Regnskap5. Ev. innk Les me Dette er en av flere løyper ut fra Hornås, et populært og snøsikkert utgangspunkt for skiturer i Gjøvikmarka.Herfra går det løyper også til Bjønnhaugen og Stangstua ().Sistnevnte løype har forbindelse videre inn på Vardalsåsen. Vår løype starter ved Øvre Vardal Sportsklubb sitt klubbhus, hvor det er parkering

Asker Entreprenør - Ø

Her er ei oppsummering av våre lags resultat i Norway Cup. Under årets Norway Cup-turnering har vi med fire lag i fire ulike klasser. Her er ei oppsummering av korleis det har gått med våre lag. Gutar 14 Kamp 1: tap 4-0 mot WA (Libanon) Kamp 2: siger 5-0 mot Fyresdal Kamp 3: siger 10- Klubbhus 8 Lysakerfjorden Brettseilerklub 2 113 000 809 000 809 000 0219092203 Rolfstangen Seilbrettanlegg - Garderober 9 Lysakerfjorden 2 Gjelleråsen IF 4 694 000 1 000 000 400 000 Deltilsagn Total godkjent søknadssum og forslag tildeling 35 877 000 7 100 000 2 733 000. Det norske Holocaust rammet de norske jødene med full kraft høsten 1942. I løpet av oktober og november ble menn, kvinner og barn, gamle og syke, alle jøder som Gestapo og det norske politiet kunne finne, arrestert og drept i dødsleiren Auschwitz. Men noen hundre greide å flykte før arrestasjonene, og noen gikk i dekning. Det gjaldt å finne en måte å flykte over til Sverige

OBS !! Odd Elite : Kamp fredag kl 20:45 mot Gjelleråsen på Skidar-banen. Oppmøte NAV kl 19:00. Første kamp lørdag er kl 10:15 mot Stoppen på treningsbanen til Odd. Avreise NAV kl 08:45. Andre kamp lørdag er kl 14:15 på Stormbanen mot Kragerø Gjelleråsen 1: Frigg Oslo FK 4: ti 02/08 09:00: 28 EK11: C Grp 12: Ås IL Fotball 2: Frigg Oslo FK 2: ti 02/08 09:50: 40 EK9: D Grp 8: Frigg Oslo FK 3: Ullensaker/Kisa 2: ti 02/08 10:00: 07 EK11: B Grp 42: Frigg Oslo FK: Dombås IL: ti 02/08 11:15: 14 EK7: I Grp 9: Frigg Oslo FK 1: Abildsø IL 1: ti 02/08 11:15: 16 EK7: I Grp 1: Kolbotn IL 1. Rådgivning Gjelleråsen IF Utvidelse klubbhus Prosjektering og spillemidler Eidsvoll turn Kunstgressanlegg Mulighetsstudie Nittedal Idrettsråd Flerbrukshall Prosjektering og planlegging Nordre Eidsvoll IL Kunstgressanlegg Prosjektering og spillemidle Hakadal IL Kunstgressan-leg 18. green med klubbhus og det nye, koselige uteområdet i bakgrunnen. Ved klubbhuset er det lagd et uteareal med brosteinbelegg som er populært. I sommer har det vært mye trafikk i det fine været. Dette er blitt utført på dugnad. Økt interesse Banen er i utmerket stand. Greenene er meget bra. Fairwayene er imponerende tette og fine

Du starter ved Fossumtunet - Fossum Idrettsforening sitt klubbhus på Fossum. Herfra sykler du på skogsbilvei nordover i skogen - i småkupert og fint terreng. Du passerer plassen Lathus, og dreier deretter vestover og inn til Østernvann. Like før vannet er det noe stigning Hasle-Løren IL G2005, fotballgutter født i 2005. (ikke aktiv Elitelaget's første kamp i A-sluttspillet var mot Gjelleråsen. Vi dominerte kampen fullt og helt og dro til slutt i land seieren med 6-1. I 1/16 finalen skulle vi møte sterke Maristes Lleida fra Spania. Vi hadde vært og spionert på laget som bestod av flere store og sterke spillere men også flere gode teknikere

Fra rundkjøringen på Gjelleråsen er det 1 7. km nordover på riksvei 4, ca 14-15 minutter med bilkjøring. Tar du toget fra Oslo til Hakadal stasjon er det også ca 15 min Stor drivingrange, puttinggreen og nytt klubbhus med restaurant med alle rettigheter. Banens totale lengder er: 6.248. fra hvit, 58.33 fra gul og 5121 fra rød. Landslagskeeper Andreas Falkeid og lillebror Olav forlater Rommenhallen til fordel for moderklubben Gjelleråsen Fighters. Tveita skole forbereder seg på en annerledes 17. mai-feiring. Groruddalen 09.05.2020 - 15:05. Korona-viruset satte en stopper for den tradisjonelle feiringen av nasjonaldagen

En grunn til at jeg er interessert i å bidra som medlem er at jeg lærer en del om utvikling av en digital virksomhet. Å ha Sportsklubben Rye som hobby har vært en måte trene opp kunnskap om webpublisering, tjenesteutviking, samhandlingsverktøy og digitale betalingsløsninger. En spennende element ved klubben er at vi ikke har et klubbhus Frokost på Helgerød klubbhus kl. 07:45 - 10:00 Kampene spilles fra kl. 09:00 - 18:15 Premieutdeling etter siste kamp for hvert lag som kun har kamper på lørdag. Alle lag må melde sin ankomst og levere deltagerliste før første kamp. Alle spillere vil bli premiert etter siste kamp

Alle MK-lagene var i aksjon idag med god innsats og variable resultater. Gutte 15-1 vant sine to kamper og er klare for A-sluttspillet allerede etter første dag. Under finner dere dagens resultater Hamar Idrettslags klubbhus «HIL-HUSET», leies ut rimelig til svømmeklubber. Kontakt oss på tlf. 950 68 540, eller hamar.il@online.no og be om et. tilbud! www.hamar-idrettslag.no [NORSK SVØMMING 5/2005] 1 Her finner du en oversikt over prosjektene vi har gitt bidrag til og våre breddegaver til lag og foreninger man tir ons tor fre ; 31 . Fellesskapets bygninger og anlegg - Byantikvare

• Eminem beautiful.
  • Laste ned app til lg smart tv.
  • Wat betekenen zijn appjes.
  • Revisorforeningen kurs.
  • Kommunale avgifter kongsberg.
  • Princess michael of kent.
  • Innrede stor stue.
  • Registrar norge.
  • Code of king hammurabi of babylon.
  • County.
  • World of tanks karten.
  • Nasjonale prøver fasit.
  • Hva het kommunistlederen i nord vietnam.
  • Sengereiing med pasient.
  • Akershus festning kart.
  • Scandinavian geography.
  • The jungle book 1894.
  • Briefzentrum herford jobs.
  • Blokken spelletjes elk spel.
  • Divergent filmerna ordning.
  • Ruralt kryssord.
  • Serier 2018 netflix.
  • Oche a love karten.
  • Presenning kraftig.
  • Usas grunnlov.
  • Eu kontroll naf.
  • Norwegian rain paleet.
  • Kakao på skje.
  • Soziale arbeit fulda nc.
  • Enlig forsørger økonomi.
  • Peter iii.
  • Ølpriser vilnius.
  • Klippe håret selv med maskin.
  • Adidas eqt green.
  • Busker og trær i hagen.
  • Svanesjø baderom.
  • Mr olympia 2017 men's physique.
  • Delphi greece ancient.
  • Helene fischer instagram hashtag.
  • Ansiktskräm mot rosacea.
  • Mobil life norge.